23. i 24. listopada održala se prva dvodnevna radionica za poduzetnike u organizaciji Razvojne agencije Split – RaST d.o.o., na temu „Digitalni marketing i brendiranje proizvoda i usluga“.
Prvi dan radionice bio je posvećen razvoju digitalne strategije, gdje su sudionici uz smjernice predavača radili na poboljšanju komunikacije, vizualnog identiteta i poslovnih profila, dok se drugi dan radionice fokusirao na vanjsku prezentaciju poduzeća, s naglaskom na društvene mreže i web stranice, uz praktične savjete za vidljivost i planiranje objava. Svoja znanja prenijela je predavačica Zrinka Bilokapić iz Promocije BB, s dugogodišnjim iskustvom u novinarstvu, PR-u i digitalnom marketingu, a gostujući predavači bili su Bojan Islamović i Hari Kočić, koji su dali doprinos u praktičnim savjetima i iskustvu iz poslovne prakse.
Navedena radionica bila je prva u ciklusu besplatnih radionica za poduzetnike, koje su usmjerene na osobe bez poduzetničkog iskustva koje planiraju pokrenuti vlastiti posao, te na postojeće poduzetnike koji žele unaprijediti svoja znanja i vještine u specifičnim područjima. Preostale radionice obuhvatit će teme poput EU fondova, financijskog i pravnog poslovanja te javne nabave, s ciljem jačanja kapaciteta mikro, malih i srednjih poduzeća. Radionice se organiziraju u sklopu djelatnosti Poduzetničkog centra RaST+.
Aktivnosti su nastavak projekta „RaSTom do razvoja poduzetništva“ sufinanciranog sredstvima Europske unije iz Europskog fonda za regionalni razvoj.
0 Broj projekata
0 € Bespovratna sredstva
0 € Ukupna vrijednost projekata