Razvojna agencija Split – RaST u okviru Poduzetničkog centra RaST+ 4. travnja organizirala je besplatnu radionicu za poduzetnike pod nazivom „Kako odrediti cijenu proizvoda“. Ova radionica dio je proljetnog ciklusa besplatnih edukacija za mikro, male i srednje poduzetnike (MSP-ove) koje se održavaju od ožujka do lipnja 2025. godine.
Radionicu je vodila dr. sc. Jelena Šišara, stručnjakinja za marketing i strateško određivanje cijena. Sudionici su imali priliku usvojiti ključne koncepte formiranja cijena, razumjeti psihologiju potrošača te analizirati čimbenike koji utječu na tržišno pozicioniranje proizvoda i usluga.
Tijekom radionice polaznici su kroz praktične primjere i interaktivne vježbe istraživali metode određivanja cijena, strategije formiranja popusta i paketnih ponuda te učinak psiholoških cijena, poput efekta “99 centi”. Poseban naglasak stavljen je na najčešće greške prilikom određivanja cijena te načine kako ih izbjeći u poslovnoj praksi.
Prijave za ostale radionice u proljetnom ciklusu još su uvijek otvorene, a na POVEZNICI dostupan je detaljan opis svake radionice. Trenutno su u tijeku prijave za radionice u travnju i svibnju.
Radionice su organizirane u sklopu aktivnosti Poduzetničkog centra RaST+.
Aktivnosti su nastavak projekta „RaSTom do razvoja poduzetništva“ sufinanciranog sredstvima Europske unije iz Europskog fonda za regionalni razvoj.
0 Broj projekata
0 € Bespovratna sredstva
0 € Ukupna vrijednost projekata