Razvojna agencija Split – RaST u okviru Poduzetničkog centra RaST+ 8. i 9. travnja organizirala je besplatnu dvodnevnu radionicu za poduzetnike pod nazivom „Marketing i brendiranje proizvoda i usluga“. Ova radionica dio je proljetnog ciklusa besplatnih edukacija za mikro, male i srednje poduzetnike (MSP-ove) koje se održavaju od ožujka do lipnja 2025. godine.
Radionicu je vodio dr. sc. Kristijan Sedak, stručnjak za marketing i brendiranje. Sudionici su imali priliku usvojiti ključne koncepte marketinga, brendiranja i oglašavanja te naučiti kako primijeniti strategije na svoje proizvode i usluge. Prvi dan, polaznici su se usmjerili na razumijevanje osnovnih pojmova, poput razlike između marketinga, brendiranja i oglašavanja, analize tržišta te izrade marketinške strategije. Drugi dan fokusirao se na praktične aspekte, uključujući javne nastupe, prezentacijske vještine, digitalno oglašavanje i prodajne tehnike, čime su polaznici stekli konkretne alate za uspješnu komunikaciju. Interaktivnim pristupom, sudionici su mogli oblikovati svoje marketinške poruke, usmjeriti se na ciljnu skupinu i efikasno koristiti društvene mreže za izgradnju brenda.
Prijave za ostale radionice u proljetnom ciklusu još su uvijek otvorene, a na POVEZNICI dostupan je detaljan opis svake radionice. Trenutno su u tijeku prijave za radionice u travnju i svibnju.
Radionice su organizirane u sklopu aktivnosti Poduzetničkog centra RaST+.
Aktivnosti su nastavak projekta „RaSTom do razvoja poduzetništva“ sufinanciranog sredstvima Europske unije iz Europskog fonda za regionalni razvoj.
0 Broj projekata
0 € Bespovratna sredstva
0 € Ukupna vrijednost projekata