Udruga za prirodu, okoliš i održivi razvoj Sunce, u suradnji s Razvojnom agencijom Split – RaST, organizira besplatno događanje posvećeno održivom poslovanju, cirkularnoj ekonomiji i marketingu. Događaj „Održivost kao identitet brenda“ održat će se 10. prosinca od 17:00 do 19:30 sati, u Poduzetničkom centru RaST+ (Višeslavova 3, Split).
Pridružite nam se i naučite kako svoju održivu priču komunicirati vjerodostojno i bez greenwashinga, uz podršku stručnjaka i praktične primjere.
Program je podijeljen u dva dijela. Prvi dio, panel diskusiju moderira Michael Freer, a sudjeluju:
– Jelena Bikić (Illirica i Silvan prirodna kozmetika)
– Danijela Mikuličić (Verdura box)
– Ivan Božić (Humana Nova)
Drugi dio, posvećen storytellingu i marketinškim alatima vodi Zrinka Bilokapić, stručnjakinja za digitalni marketing.
Za koga je događaj namijenjen?
Za male i srednje poduzetnike koji posluju održivo i lokalno, startup timove i društvene inovatore, marketinške stručnjake, studente i mlade profesionalce te predstavnike udruga i institucija koje promiču društveno odgovorno poslovanje.
Sudjelovanje je besplatno, no broj mjesta ograničen je na 20 sudionika, stoga je prijava obavezna putem poveznice. Nakon zaprimanja prijave polaznici dobivaju potvrdu sudjelovanja, dok je u slučaju spriječenosti potrebno odjaviti dolazak najkasnije tri dana prije održavanja.
Događaj se odvija u sklopu Interreg projekta Adopting WASTE as Resource (AWASTER), koji se provodi na obalnim područjima Hrvatske i Italije s ciljem smanjenja količine otpada i poticanja kružnog gospodarstva. Projekt potiče odgovorno upravljanje resursima kroz edukacijske programe za gospodarski sektor i učenike, uz prekograničnu razmjenu znanja i iskustava. Projekt financira Europska unija s 80 % sredstava iz Europskog fonda za regionalni razvoj, uz sufinanciranje Ureda za udruge Vlade Republike Hrvatske.
0 Broj projekata
0 € Bespovratna sredstva
0 € Ukupna vrijednost projekata