20. i 21. studenoga održana je edukacija na temu internacionalizacije poslovanja i izlasku na nova tržišta za predstavnike mikro, malih i srednjih poduzetnika. Svrha edukacije je bila predstaviti polaznicima osnove internacionalizacije poslovanja kao ključne strategije za širenje poslovanja izvan domaćeg tržišta te ih na taj način i kroz praktičan rad pripremiti za uspješan izlazak na nova tržišta, pružajući im potrebna znanja za prevladavanje izazova globalnog poslovnog okruženja.
Dvodnevna edukacija tako je obuhvatila procjenu izvoznog potencijala tvrtke, razvijanje poslovnog plana, ulazak na novo tržište i izvoznu marketing strategiju, pravnu regulaciju međunarodne trgovine, metodologiju izvoza i carine, financijske zahtjeve, e-poslovanje i poticaje za izvoznike, kao i praktičnu vježbu u grupama na modelu izlaska tvrtke na strano tržište.
Edukaciju u organizaciji Razvojne agencije Split – RaST održao je Ozren Hudina, financijski stručnjak i konzultant s preko 15 godina iskustva u korporativnom i investicijskom bankarstvu, CBA analizama, financijama i konzaltingu, od čega 7 godina na rukovodećim pozicijama.
Edukacije i radionice organiziraju se s ciljem unaprjeđenja znanja zaposlenika MSP-ova, jačanja kapaciteta zaposlenika i upravljačkog kadra, kao i povećanja konkurentnosti tvrtki na tržištu, a održavaju se u sklopu EU projekta “RaSTom do razvoja poduzetništva” sufinanciranog sredstvima Europske unije iz Europskog fonda za regionalni razvoj.
0 Broj projekata
0 € Bespovratna sredstva
0 € Ukupna vrijednost projekata