Otvorene prijave za besplatne edukacije za MSP-ove

U sklopu EU projekta “RaSTom do razvoja poduzetništva”, od listopada do prosinca 2023. godine RaST organizira besplatne edukacije i radionice za mikro, male i srednje poduzetnike. 

Edukacije će biti organizirane na različite teme (EU fondovi, financijsko i pravno poslovanje, računovodstvo, jačanje osobnih vještina, problem-solving program mentorstva i dr.), a držat će ih iskusni predavači. Edukacije se organiziraju s ciljem unaprjeđenja znanja zaposlenika MSP-ova, jačanja kapaciteta zaposlenika i upravljačkog kadra, kao i povećanja konkurentnosti tvrtki na tržištu. Neke od edukacija uključuju i potvrdu o uspješno završenoj edukaciji. 

Važne informacije:

  • Mjesta na edukacijama se popunjavaju po redoslijedu prijave do popunjenosti kapaciteta dvorane
  • Informacije o popunjenosti mjesta za pojedinačne edukacije bit će objavljene u sklopu opisa edukacije na web stranicama RaST-a

Popis edukacija i radionica:

SVE EDUKACIJE I RADIONICE SU POPUNJENE!

 

1. Osobnim kompetencijama do poslovnog uspjeha 

Edukacija uz praktični rad kroz tri modula: 1) komunikacijske vještine upravljačkog kadra, 2) donošenje odluka i 3) upravljanje ljudskim resursima i poslovnim procesima. Radionica će se bazirati na učenju kako postati bolji komunikator, kako eliminirati predrasude u procesu donošenja strateških odluka te ključnim tehnikama i pristupima unaprjeđenja poslovnih procese i uključivanja zaposlenika u procese donošenja odluka.

  • edukacija je namijenjena osobama na upravljačkim pozicijama u mikro, malim i srednjim poduzećima (vlasnicima tvrtki i obrta, direktorima, voditeljima odsjeka, voditeljima timova i sl.)
  • polaznici dobivaju potvrdu o uspješno završenoj edukaciji
  • predavačica: Anđelka Toto Ormuž
  • trajanje edukacije: 3 dana, svaki dan od 9 do 15 sati
  • datumi edukacija: 11. – 13.10.2023. i 15. – 17.11.2023.

 

2. Osnove poslovanja – imati obrt ili trgovačko društvo 

Svrha edukacije je predstaviti prednosti i nedostatke obaju oblika poslovanja prilikom pokretanja vlastitog poslovanja. Kroz radionicu će se približiti i pojasniti specifičnosti i ključne razlike u funkcioniranju i radu između obrta i trgovačkog društva te pružiti preporuke kako bi se olakšao odabir vrste poslovnog subjekta za novog poduzetnika

  • edukacija je namijenjena: poduzetnicima početnicima ili onima koji dulje vremena posluju, ali još uvijek nisu sigurni koji je oblik poslovanja bolji za njihove potrebe te zaposlenicima MSP-ova koji žele unaprijediti svoje znanje o osnovama poslovanja
  • polaznici dobivaju potvrdu o uspješno završenoj edukaciji
  • predavač: Ozren Hudina
  • trajanje edukacije: jednodnevna, od 8 do 16 sati
  • datum edukacije: 20.10.2023.

 

3. Upravljanje financijama i rizicima i knjigovodstvo za MSP-ove 

Pravilno razumijevanje i tumačenje financijskih i knjigovodstvenih termina i pravila jedna je od osnovnih pretpostavki za učinkovito vođenje poslovanja poduzeća te predstavlja osnovu za uspješno upravljanje i izbjegavanje potencijalnih rizika u poslovanju. U sklopu edukacije, polaznici će se upoznati sa ključnim računovodstvenim terminima i metodologijom, utjecajem računovodstvenih procedura na financijske izvještaje te kako pravilno analizirati podatke iz računovodstvenih i financijskih izvještaja. Također, naučit će pravilno koristiti navedena znanja kod planiranja novčanih tokova i likvidnosti te kako na vrijeme prepoznati pokazatelje financijskog rizika te kako ga ublažiti i spriječiti.

  • edukacija je namijenjena zaposlenima u mikro, malim i srednjim poduzećima koji se bave financijama, knjigovodstvom i računovodstvom, koji sudjeluju u izradi financijskih izvještaja ili ih navedeno zanima i žele proširiti svoje znanje u navedenom području, kao i menadžerima i vlasnicima poduzeća
  • polaznici dobivaju potvrdu o uspješno završenoj edukaciji
  • predavač: Filip Benjak
  • trajanje edukacije: jednodnevna, od 9 do 17 sati
  • datumi edukacije: 27.10.2023. i 8.12.2023.

 

4. Internacionalizacija poslovanja i izlazak na nova tržišta

Internacionalizacija poslovanja predstavlja ključnu strategiju za širenje poslovanja izvan domaćeg tržišta. Edukacija o internacionalizaciji poslovanja igra ključnu ulogu u pripremi malih i srednjih poduzeća za uspješan izlazak na nova tržišta, pružajući im potrebna znanja i strategije za prevladavanje izazova globalnog poslovnog okruženja.

  • edukacija je namijenjena svim zaposlenicima MSP-ova i upravljačkom kadru
  • polaznici dobivaju potvrdu o uspješno završenoj edukaciji
  • predavač: Ozren Hudina
  • trajanje edukacije: dva dana, svaki dan od 9 do 17 sati
  • datum edukacije: 20. – 21.11.2023.

 

5. Kreativno i inovativno poslovanje: digitalni marketing i brendiranje 

Trodnevna edukacija obuhvaća teme digitalnog marketinga i oglašavanja na internetu i društvenim mrežama, web shopove te crowdfunding kampanje uz brendiranje proizvoda i usluga.

  • edukacija je namijenjena zaposlenicima mikro, malih i srednjih poduzetnika koji se bave marketingom ili žele više naučiti i steći nove vještine
  • polaznici dobivaju potvrdu o uspješno završenoj edukaciji
  • predavačice: Sandra Buljubašić i Zrinka Bilokapić
  • trajanje edukacije: trodnevna, svaki dan od 9 do 14 sati
  • datumi edukacije: 27. – 29.11.2023.

 

6. Problem solving – case study radionica 

Edukacija u obliku individualnog mentoriranja zaposlenika jednog MSP-a na problemima iz prakse. Radionica se temelji na individualiziranom pristupu poduzeću, u cilju poboljšanja internih radnih procesa, povećanja efikasnosti rada MSP-a te optimizaciji postojećih ljudskih resursa u svrhu ostvarivanja što boljih poslovnih rezultata. Na edukaciji sudjeluje 1 MSP po terminu, a na radionicu se može prijaviti do 5 osoba iz iste tvrtke.

  • edukacija je namijenjena: zaposlenicima i voditeljima/upravljačkom kadru iz mikro, malih i srednjih tvrtki
  • polaznici dobivaju potvrdu o uspješno završenoj edukaciji
  • predavačica: Anđelka Toto Ormuž
  • trajanje edukacije: jednodnevna, od 9 do 13 sati
  • datumi edukacija: 23.11.2023., 24.11.2023, 11.12.2023. i 12.12.2023. 

 

7. Radionica – EU fondovi za poduzetnike 

Edukacija uz praktični rad iz područja EU fondova u tri modula; modul 1: mogućnosti financiranja kroz strukturne fondove; modul 2: priprema i prijava projekta; modul 3: provedba projekta za neobveznike javne nabave

  • edukacija je namijenjena: zaposlenicima mikro, malih i srednjih tvrtki ili upravljačkom kadru MSP-a kako bi stekli osnovne informacije o mogućnostima unaprjeđenja poslovanja i vlastitih kompetencija putem EU fondova
  • predavači: Razvojna agencija Split – RaST
  • trajanje edukacije: 5 sati, ovisno o dinamici grupe
  • datumi edukacija: 6.11.2023. u 9 sati i 7.11.2023. u 13 sati

 

8. Radionica – Javna nabava iz perspektive ponuditelja

Edukacija za stjecanje znanja i vještina za uspješnu pripremu ponuda u postupcima javne nabave, koja obuhvaća razumijevanje dokumentacije o nabavi te praktične primjere izrade i dostave ponuda.

  • edukacija je namijenjena: zaposlenicima mikro, malih i srednjih tvrtki koji se bave poslovima javne nabave ili tvrtkama koje se dosad nisu javljale na javnu nabavu jer im se proces činio kompliciran i nerazumljiv, kao i svim zainteresiranim zaposlenicima MSP-ova koji žele proširiti svoje praktično znanje
  • predavači: Razvojna agencija Split – RaST
  • trajanje edukacije: 5 sati
  • datumi edukacija: 25.10.2023. u 8:00 sati i 25.10.2023. u 13 sati

 

O predavačima:

Anđelka Toto Ormuž iskusna je menadžerica na području odnosa s javnošću i rada s javnom upravom, kao i u realizaciji uspješnih projekata s više od 30 godina iskustva. Diplomirala je na Odsjeku za anglistiku na Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu i po struci je profesorica engleskog jezika, britanske i američke književnosti, koja posjeduje višegodišnje iskustvo rada u međunarodnom timu s ciljem optimizacije poslovnih procesa.

Ozren Hudina magistar je ekonomije sa završenim Executive MBA programom. Kroz karijeru stekao je velik broj certifikata iz različitih područja, poput upravljanja projektima (PM Accredited certification i SCRUM Master), upravljanja rizicima (RMA certifikat), izrade CBA (CBA certifikat na Universita degli Studi di Milano & CSIL), upravljanja informacijskom sigurnošću (IRCA ISO 27001 Lead Auditor) i dr. Financijski je stručnjak, konzultant i stručnjak za EU fondove sa preko 15 godina iskustva u korporativnom i investicijskom bankarstvu, financijama i konzaltingu, od čega 7 godina iskustva na rukovodećim pozicijama.

Filip Benjak magistar je ekonomije s Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, koji je desetogodišnju poslovnu karijeru proveo u poslovnoj reviziji, gdje je, radeći na poslovima revizije financijskih izvještaja, na angažmanima „due diligencea“, reviziji postupaka predstečajne nagodbe, procjeni vrijednosti društava, uvida u financijsku dokumentaciju i revizija projekata financiranih iz EU fondova, stekao iskustvo iz područja računovodstva, financija i poslovnog i financijskog planiranja. U PJR-u upravlja timom stručnjaka koji su zaduženi za razvoj svih projekata i strateških dokumenata klijenata koje PJR savjetuje.

Sandra Buljubašić bavi se marketingom od vremena sajmova, print materijala i klasičnog zakupa medija. Kako se zahuktavala priča o digitalnom marketingu, preselila se u online svijet i danas klijentima planira marketing strategije i nastupe na online i offline platformama.

Zrinka Bilokapić voli čitati i pisati – krenula je od novinarstva, nastavila s PR-om i drugim marketinškim poslovima, a danas se najbolje osjeća kada piše, što joj je uža specijalnost. Blog, sadržaj za web ili copy za kampanju, sve joj je jednako važno, a stil kojem teži je jednostavnost i preciznost.

 

Projekt “RaSTom do razvoja poduzetništva” sufinanciran je sredstvima Europske unije iz Europskog fonda za regionalni razvoj. Ukupna vrijednost projekta je 302.585,09 EUR, dok je iznos EU potpore 257.197,26 EUR.