Radionicom iz online marketinga završen ciklus edukacija za zaposlenike RaST-a

Četverodnevnom radionicom iz online marketinga završen je ciklus edukacija za zaposlenike Razvojne agencije Split, čiji je cilj bio jačanje kapaciteta RaST-a za pružanje kvalitetnih usluga poduzetnicima.

Edukacije iz online marketinga održane su 19., 20., 24. i 26. siječnja, a organizirane su kao intenzivni četverodnevni „hands-on“ tečaj koji je pokrio teme marketinga na društvenim mrežama, Google Analytics i Google Ads oglašavanje.

Radionica je organizirana od strane tvrtke Projekt jednako razvoj (PJR), a edukacije je vodila stručnjakinja za online marketing Sandra Buljubašić iz tvrtke Promocija BB u suradnji s kolegicom Zrinkom Bilokapić te stručnjakom za Google oglašavanje Tomislavom Zovićem iz tvrtke Klikeri.

Radionicom iz online marketinga završene su tako edukacije za zaposlenike RaST-a, koji su se osim u ovom sektoru dodatno educirali u području javne nabave, državnih potpora, zaštite intelektualnog vlasništva, izrade studije izvedivosti i CB analize te investicijskih studija i poslovnih planova.

Usavršavanje zaposlenika RaST-a jedna je od aktivnosti projekta „RaSTom do razvoja poduzetništva” kojim RaST želi razvijati i pružati visokokvalitetne i inovativne usluge savjetovanja, informiranja, edukacija i problem-solvinga za mikro, male i srednje poduzetnike na području grada Splita i cijele Urbane aglomeracije Split. Projekt „RaSTom do razvoja poduzetništva” sufinancirala je Europska unija iz Europskog fonda za regionalni razvoj.